20 januari 2006

En riktig joker

Så är 2006 års trupp komplett. Eirik Lamøy har skrivit på ett tvåårskontrakt, meddelar officiella hemsidan. Det ska bli oerhört spännande att se hur han klarar sig i superettan. Flera av de andra nyförvärven blir tvungna att gå in och ta ett stort ansvar redan från första matchen. Eirik Lamøy får snarare betraktas som en joker. Egentligen kan vi inte förvänta oss någonting av en kille som kommer direkt från norska division 2, men jag kan inte låta bli att gå tillbaka och läsa om Tony Gustavssons intryck från Cypern. Det här känns som en spelare som kan överraska alla.

2 Kommentarer:

Blogger Ola skrev...

Jag har alltid varit lite skeptisk mot spelare som kan spela "överallt". Å andra sidan hade jag inte haft något emot att ha en Mikael Martinsson i hysterisk form i ett (förhoppningsvis) mittenlag i superettan. Hoppas att Tonys intryck är riktiga, och att jag får fel i min blog om hans eventuella hemlängtan. Sitter nu i största spänning och väntar på inlägget "premiärelvan 2" när alla nyförvärv skrivit på.

22/1/06 00:47  
Blogger Simon Rothelius skrev...

Premiärelvan # 2 dröjer till mitten på nästa månad. Den som väntar på nåt gott...

23/1/06 22:44  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka