15 februari 2006

Förtydligande om våld

Ola reagerade på inlägget där jag länkade till den här artikeln om Livorno. När jag skrev det hade jag fortfarande inte läst texten, trots att den är skriven av en gammal kompis från journalisthögskolan. Nu när jag har gjort det inser jag att det kan vara på plats med ett förtydligande. Jag ser gärna att DIF bygger vidare på traditionerna och fortsätter att vara ett favoritlag för politiskt vänstersinnade. Däremot vill jag naturligtvis inte se något som helst våld i anslutning till matcherna. Som jag har skrivit tidigare kommer alla sådana incidenter att skada föreningen.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

Måste hålla med om din tabell och laget också, bara synd att berger inte tar någon plats, jag tror kanske han kniper en faktiskt, så nyttig som han var förra året, men håller med dig om mårtensson kan få det tufft

ha det!
johan

20/2/06 12:27  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka