11 maj 2006

Måstematch för Norrköping

Fyra gånger i år har jag tippat superettan. Fyra gånger har jag placerat Norrköping i topp. Det verkar ha varit ett dåligt tips. Efter två oavgjorda och två förluster är laget redan på väg att bli ordentligt frånsprunget i tabellen. Just därför är jag orolig inför matchen i morgon. Spelarna i Norrköping vet förstås att de måste börja plocka trepoängare om de ska ha någon som helst chans att haka på i toppen. Lag som verkligen behöver vinna har tyvärr en tendens att höja sig. Den här gången kan det gå ut över DIF.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

Du hade rätt i dina farhågor! Var själv inte på matchen, men hörde att andra halvlek var katastrof. Stämmer det?

13/5/06 01:44  
Blogger Simon Rothelius skrev...

Jag kunde inte heller vara där, så jag vet inte mer än det som står i rapporterna.

13/5/06 10:33  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka