03 juli 2006

Dejan Doslic

Efter en skön helg utan internetuppkoppling kom jag hem och slog på datorn för att kolla vilka spelare som grejat poängen mot Sundsvall. Jag hajade till när jag såg namnet Dejan Doslic. Visserligen ingick han inte i den slutgiltiga truppen, men han fick en plats på bussen norrut och fanns uppenbarligen med i diskussionerna. Jag trodde nog att det skulle dröja minst ett år till innan han var uppe på den nivån. Det vore väldigt intressant att läsa en rapport om hur han har sett ut på träningarna.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

Tony vågar satsa ungt. Emil kom från utanför truppen till ordinarie förra året. Kanske blir Mendes för svår att peta för Dejan, om han nu blir kvar i DIF. Jag tvekar, allsvenskan nästa?

4/7/06 01:36  
Anonymous Anonym skrev...

Snälla, snälla! Börjar ni som Tordyveln??? Han är färsk först om 3-4 år. Vad förväntar ni er?

6/7/06 00:45  
Blogger Anders Eriksson skrev...

Rooney var 16 när han debuterade i Premier League - PREMIER fuckin' LEAGUE! - så varför inte? Om Tony bedömmer att han håller för spel på den här nivån, förstår jag inte varför han ska tveka. Inte alls, faktiskt.

6/7/06 23:11  
Blogger Ola skrev...

När DD skrev på så var en av anledningarna att han skulle få vara med i a-truppen. Att dessutom nästan få plats i truppen efter en knapp vecka är naturligtvis grädde på moset. Han hade knappast fått till det i Chelskij, antar jag...

7/7/06 15:28  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka