26 juni 2007

Inför Landskrona-DIF

Efter några dagars midsommarfirande och helgslappande är det hög tid att börja noja upp sig inför morgondagen. Landskrona borta känns inte som samma tuffa match jag och många andra såg framför oss inför säsongen, men DIF får det säkert jobbigt ändå. Att Markus Karlsson, Andreas Drugge och Mano Garcia inte kan vara med gör det förstås inte lättare. Om spelarna kan kämpa till sig en poäng nere i Skåne kommer jag att vara mer än nöjd.

Min startelva:
J. Bohlin
M. Tappert - R. Rodrigues - F. Holmberg - K. Norrbin
H. Berger - J. Lindskog - T. Solberg - J. Bergman
T Larsson - S. Hasani
Bänken:
S. Nurme, T. Hedberg, E. Nilsson, J. Bertilsson, D. Doslic

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

Denna startelva är fel. Unge Christoffer Wiktorsson från juniorerna kommer starta som vänsterback och Kalle Norrbin kommer börja på högerbacken medan Magnus Tappert förpassas till bänken. Vem på bänken som inte kommer vara med i truppen är jag inte helt säker på men jag skulle gissa på att Erik Nilsson eller Tobias Hedberg får lämna plats åt Tappert.

26/6/07 14:25  
Blogger Simon Rothelius skrev...

Du visste att Wiktorsson skulle starta långt innan de flesta av oss ens kunde gissa det. Spännande. Initierade kommentarer ser jag gärna fler av i framtiden.

26/6/07 21:13  
Anonymous Anonym skrev...

Wiktorsson har, liksom flera andra i juniorlaget, visat framfötterna en lång tid och det kändes som ett absolut självklart alternativ att låta grabben debutera på bortaplan. Speciellt när man inte har bättre alternativ. Både Norrbin och Tappert har misslyckats att leva upp till våra förväntningarna om dem båda.

27/6/07 17:27  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka