10 september 2007

Inför Enköping-DIF

DIF hade maxflyt med resultaten i går också. Det vore så underbart om spelarna kunde vinna i kväll och se till att täppa till den sista lilla luckan upp till strecket. Tyvärr vågar jag inte riktigt tro på att det blir så. DIF - som inte har gjort mål på 180 minuter - åker till Enköping utan sin vassaste målskytt. Det sägs att Mano Garcia har en lårkaka, men ska vi vara krassa är det inte första gången i år som en spelare blir krasslig eller drar på sig en lätt skada när han varit på väg att bli petad. Oavsett orsaken ser jag det som ett tungt avbräck. Mitt tips? Enköping petar in en boll framåt i den första halvleken, säkrar hemåt och vinner med 1-0.

Min startelva:
S. Nurme
K. Norrbin - D. Mrdjanin - M. Tappert - M. Karlsson
T. Hedberg - T. Solberg
S. Hasani - A. Holmberg - J. Bergman
A. Drugge
Bänken:
J. Bohlin, F. Holmberg, H. Berger, J. Bertilsson, C. Nwogu

1 Kommentarer:

Blogger Anders Eriksson skrev...

Drugge är ju med, han har ju inte varit oäven med målskyttet han heller. Så jag tror han hänger in en och de rödvita grisar sönder ESK så det slutar 0-1.

10/9/07 14:17  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka