26 oktober 2007

Inför DIF-Norrköping

Hemmamatchen mot Norrköping i morgon blir säkert en härlig folkfest. Jag kan inte vara där, men jag känner mig ganska nöjd ändå. Samma helg som den sista omgången i årets seriespel avgörs åker vi på konferens med jobbet. Det är en viktig konferens och det känns nödvändigt att följa med, men det var under stor vånda som jag anmälde mig för en månad sedan. Tanken på att sitta på en anläggning på västkusten och diskutera redaktionella resurser samtidigt som DIF spelade för sin existens i superettan var nästan outhärdlig. Nu slipper jag det. Det är jag oändligt tacksam för.

Min startelva:
S. Nurme
K. Norrbin - D. Mrdjanin - M. Tappert - C. Wiktorsson
M. Garcia - H. Berger - T. Solberg - M. Karlsson
A. Drugge - S. Hasani
Bänken:
J. Bohlin, E. Berger, A. Holmberg, J. Bertilsson, J. Bergman