30 december 2007

Stolleprov

Jag har fått något slags hangup som gör att jag retar mig på i stort sett allt som Torbjörn Karlgren skriver. De flesta stolleproven får ändå passera, men en sak i den senaste krönikan måste jag bara kommentera. "Och Samuelsson-jakten visar väl exakt hur mycket DIF-ledningen tror på Fredrik Holmberg och Magnus Tappert som mittbackspar 2008?", skriver han. Vad menar karln? Att DIF inte ska göra något för att fylla luckan efter Djordje Mrdjanin, Tobias Hedberg och Renato Rodrigues? Att alla eventuella värvningar av nya mittbackar ska tolkas som en misstroendeförklaring mot dem som redan finns i truppen? Att klubben ska gå in i nästa säsong med Magnus Tappert, Fredrik Holmberg och förstaårssenioren Andreas Gunnarsson som enda backup? Det är bara så idiotiskt.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

ärligt, det är fler än du som har en "hangup" på mr karlgren. det är dock inte oss det är fel på, utan mr K himself och all dynga han sprider

30/12/07 23:19  
Anonymous Anonym skrev...

Torbjörn "copy & paste" Karlgren är en bitter figur som byggt hela sin karriär (?) på att dela ut verbala pungsparkar. Samtidigt knallar han själv omkring med de ömmaste av tår. Hat är ett ord jag ofta får höra i samband med hans namn. Andra säger "hangup". Själv nöjer jag mig med ett "starkt ogillande".

1/1/08 01:41  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka