12 februari 2008

Mittfältskris

Jonatan Lundevall blir kvar i Brage, Helgi Danielsson går till Elfsborg, Christoffer Karlsson lånas ut från Djurgården till Åtvidaberg, Jamal Mohamed har förlängt med Enköping, Fredrik Petersson flyttar till Öster och Martin Jönsson varvar ned i Linköping. Allt det där visste vi redan. De dagsfärska bulletinerna handlar om att Andreas Ingel väljer Jönköpings Södra och att Pavel Zavadil är på väg tillbaka till Mjällby. That's it. Nu kan jag verkligen inte komma på en enda hyfsad mittfältare som fortfarande är tillgänglig. Jag hoppas förstås att jag har fel, men har jag inte det återstår bara nödlösningar från lägre divisioner och helt oprövade kort från utlandet. Det här känns inte bra.

3 Kommentarer:

Blogger Unknown skrev...

Mmmm, det ser inte jättemuntert ut, men hoppas på att det finns något ess i rockärmen!

Själv är jag orolig för att amerikanen ska få den sista platsen i truppen, då blir det ingen mittfältare alls! Inte ens en orutinerad herre från lägre div...

14/2/08 16:58  
Blogger Simon Rothelius skrev...

Om amerikanen visar sig vara ett fynd (vilket jag förstås hoppas) måste de nog utvidga truppen. Att inte ta in en enda defensiv mittfältare när Lindskog, Berger och Hedberg har försvunnit vore snudd på vansinnigt.

14/2/08 23:53  
Anonymous Anonym skrev...

I dagens Karlskoga Kuriren (http://www.karlskoga-kuriren.se/artikel.asp?intId=94023&blnLista=1) så verkar det som om han kan bli vår sista värvning för denna silly season...suck!

15/2/08 08:51  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka