19 september 2008

Tillfälligt uppehåll

"Även i mitt liv finns annat än fotboll", skrev jag i mitt första inlägg här för drygt tre år sedan. Det gäller förstås fortfarande. Just nu är det mest påtagliga att jag har bestämt mig för att lämna den relativa tryggheten i Vänersborg för att prova på ett nytt jobb i Stockholm. Faktum är att flyttlasset går redan i morgon.

Till att börja med innebär det här att det inte blir några uppdateringar förrän jag har fått ordning på uppkopplingen i min fräsiga andrahandslägenhet i Norsborg. Sedan är tanken att köra på som vanligt. Möjligen kommer jag att kunna se färre matcher på plats, men det beror förstås på var DIF kommer att spela. Om det blir degradering håller jag alla tummar som finns för norrettan ...

2 Kommentarer:

Blogger karlafg skrev...

Lycka till med flytten och nya jobbet! Du hann med att blogga idag trots alla flyttbestyr!?

19/9/08 21:19  
Blogger Simon Rothelius skrev...

Tack! Nja, egentligen hann jag nog inte det. Det blev inte mycket sömn den natten, om man säger så ...

2/10/08 22:50  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka