20 oktober 2008

Henrik Berger

Med skammens rodnad på kinderna måste jag erkänna att jag inte var på plats för att heja fram DIF i går. Då är det tur att det finns webbradiosändningar med Henrik Berger som inlånad bisittare. Jag var rätt så sur på hans sätt att gnälla i lokaltidningarna i samband med att han fick sluta förra året, men efter gårdagen har jag förlåtit honom. Henrik Berger vrålade rakt ut vid alla målen och lät nästan lika nervös som jag var mellan dem. Det är ingen tvekan om att han fortfarande har ett stort rödvitt hjärta.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

Naturligtvis har Henke en rödvit själ, kanske tillochmed ett hjärta. Skämt åtsido förstår jag honom eftersom det måste vara tungt att bli ratad av sin hjärtas klubb. Henke är naturligtvis en hjälte i alla lägen om än en bitter en.
Tyvärr kan jag inte närvara på Grimsta då jag jobbar men mina kunder får stå ut med att radion står på på högsta volym.

22/10/08 22:12  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka