17 januari 2009

Dags för något nytt

Jag har kört på med Skitiga Bullen i 3,5 år nu. Kvalitetsmässigt har det varit en berg- och dalbana. Periodvis tycker jag att jag har fått till en bra mix av dagsaktuella kommentarer, personliga funderingar och enstaka mer udda infall. Andra gånger har jag trillat in i en trött lunk där jag har rapat upp några rader om den senaste rödvita nyheten, hakat på en förutsägbar åsikt och kört ut det på nätet. Tyvärr känns det som att det senare har tagit över mer och mer nu mot slutet. Därför är det dags att testa något nytt.

Jag kommer att skriva om DIF på min nya blogg också, men inte på samma sätt som tidigare. Det blir mindre plikttroget och mer på inspiration. Mindre hjärna och mer hjärta. Hardcorefansen som vill ha startelvor och matchanalyser blir kanske besvikna, men för de allra flesta tror jag faktiskt att det blir roligare att läsa.

Slutligen vill jag tacka alla som har läst, reagerat och kommenterat under de här åren. Det är ni som har gjort det kul att skriva. Jag hoppas att ni vill hänga med i fortsättningen också.

3 Kommentarer:

Blogger Tordyveln skrev...

Det var trist höra att 'Bullen' lämnar in Simon. För det mesta varit mycket givande läsa Din blogg. Du får se till att lämna från Dig länken till den nya....

rövitt for ever!
tordyveln

18/1/09 11:14  
Anonymous Anonym skrev...

Håller med Tordyveln! Tråkigt att du lämnar in, men spännnde med mer hjärta och smärta!

19/1/09 09:50  
Blogger Simon Rothelius skrev...

Tack båda! Jag lovar att DIF-fansen ska få sitt i fortsättningen också. Inspirationen är inte på topp just nu, men den kommer säkert när säsongen börjar närma sig.

19/1/09 22:14  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka